Zwrot produktu

[Baner WZ]

Zasady dotyczące zwrotów:
Każdy produkt zakupiony online można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, i powinien mieć wszystkie dołączone metki. Nie jest konieczne używanie oryginalnego pudełka, ale należy dobrze zabezpieczyć zwracany przedmiot. Zwrotu można dokonać bez podawania przyczyny, choć będziemy wdzięczni za jej podanie – pomoże nam to w ulepszaniu naszej oferty. Zwrot środków za produkt może zająć do 14 dni kalendarzowych. 
Prosimy o przymierzanie produktów bez makijażu lub zabezpieczenie miejsc, które mogą ubrudzić produkt.

 Jak dokonać zwrotu?

  1. W przypadku zwrotu wypełnij formularz zwrotu (Formularz zwrotu), a następnie wydrukuj go i dołącz do przesyłki.
  2. Nadaj przesyłkę poprzez wygodnezwroty.pl - formularz powyżej.

  Jak dokonać wymiany?

  1. W przypadku wymiany wypełnij formularz wymiany (Formularz zwrotu), a następnie wydrukuj go i dołącz do przesyłki.
  2. Nadaj przesyłkę poprzez wygodnezwroty.pl - formularz powyżej.

Zasady w przypadku reklamacji
Reklamacje przyjmujemy wyłącznie w przypadku ukrytych wad wynikających z błędów produkcyjnych. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.

Jak dokonać reklamacji?
 

  1. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego produktu wraz z opisem na adres e-mail: info@cloudwear.pl
  2. Uzupełnij (Formularz) oraz dołącz go do przesyłki zwrotnej.
  3. Reklamowany produkt nadaj przesyłkę poprzez wygodnezwroty.pl - formularz powyżej.
  4. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z tobą w celu ustalenia szczegółów reklamacji.

WAŻNA INFORMACJA: ZWROT ŚRODKÓW REALIZUJEMY W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH I JEST DOKONYWANY TĄ SAMĄ METODĄ PŁATNOŚCI WYBRANĄ PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.