Zwroty

Najważniejsze informacje w skrócie

  • Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki na zwrot lub wymianę produktu.
  • Produkt musi być w nienaruszonym stanie – bez śladów użytkowania (np. zapachów, makijażu, zagnieceń) i z kompletem metek.
  • Zwrot środków realizujemy tą samą metodą płatności w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
  • Koszty wysyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi (nie dotyczy reklamacji).
  • Klienci z Niemiec i Austrii – przewiń niżej, by zapoznać się z instrukcją zwrotu międzynarodowego.

Wskazówka: Zachęcamy do ponownego wykorzystania naszego opakowania – zostało ono zaprojektowane z myślą o możliwości wygodnego odesłania przesyłki. To prosty krok w stronę troski o środowisko.

Zwrot z Polski – krok po kroku

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu (PL).
  2. Zapakuj produkt (najlepiej w oryginalne opakowanie) i dołącz formularz do paczki.
  3. Skorzystaj z platformy wygodnezwroty.pl, aby nadać przesyłkę.

Wymiana z Polski – krok po kroku

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany (PL), zaznaczając wybrany model, rozmiar lub kolor.
  2. Dołącz formularz do przesyłki.
  3. Napisz do nas na info@cloudwear.pl, podając numer zamówienia i szczegóły wymiany.
  4. Wyślij paczkę przez wygodnezwroty.pl.

Reklamacja z Polski

  1. Napisz do nas na info@cloudwear.pl, załączając zdjęcia i krótki opis wady.
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
  3. Dołącz formularz do paczki i odeślij ją przez wygodnezwroty.pl.

Zwrot z Niemiec i Austrii

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu (DE).
  2. Zapakuj produkt wraz z formularzem i wyślij paczkę kurierem z opcją śledzenia na adres:

Cloud Wear – Zwroty
ul. Piękna 5
95-200 Pabianice
Polska

Wymiana z Niemiec i Austrii

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany (DE).
  2. Dołącz formularz do przesyłki.
  3. Napisz do nas na info@cloudwear.pl z numerem zamówienia i szczegółami wymiany.
  4. Wyślij paczkę kurierem na powyższy adres.

Reklamacja z Niemiec i Austrii

  1. Skontaktuj się z nami na info@cloudwear.pl, dołączając zdjęcia produktu i opis wady.
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
  3. Odeślij produkt kurierem z numerem śledzenia na nasz adres w Polsce.

Dodatkowe informacje

  • Czas realizacji zwrotu: do 14 dni od daty otrzymania paczki.
  • Kontakt z obsługą klienta: info@cloudwear.pl
  • Godziny odpowiedzi: poniedziałek–piątek, 10:00–16:00