Zasady zwrotów i reklamacji

Najważniejsze informacje w skrócie

  • Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki na zwrot lub wymianę produktu.
  • Produkt musi być w nienaruszonym stanie – bez śladów użytkowania (np. zapachów, makijażu, zagnieceń) i z kompletem metek.
  • Zwrot środków realizujemy tą samą metodą płatności w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
  • Koszty wysyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi (nie dotyczy reklamacji).

Wskazówka: Zachęcamy do ponownego wykorzystania naszego opakowania – zostało ono zaprojektowane z myślą o możliwości wygodnego odesłania przesyłki. To prosty krok w stronę troski o środowisko.

Zwrot – krok po kroku

  1. Wejdź do Centrum Zwrotów pod adresem: zwroty.cloudwear.pl
  2. Wypełnij formularz.
  3. Nadaj paczkę.

Wymiana – krok po kroku

  1. Wejdź do Centrum Zwrotów pod adresem: zwroty.cloudwear.pl
  2. Wypełnij formularz i w danych zwrotu przy zakładce "Sposób rozwiązania" zaznacz "Wymiana"
  3. Nadaj paczkę.

Reklamacja – krok po kroku

  1. Wejdź do Centrum Zwrotów pod adresem: zwroty.cloudwear.pl
  2. Zaznacz "Składam reklamację".
  3. Wypełnij formularz.
  4. Nadaj paczkę.

Adres zwrotów:
Cloud Wear – Zwroty
ul. Piękna 5
95-200 Pabianice
Polska

Dodatkowe informacje

  • Czas realizacji zwrotu: do 14 dni od daty otrzymania paczki.
  • Kontakt z obsługą klienta: info@cloudwear.pl
  • Godziny odpowiedzi: poniedziałek–piątek, 10:00–16:00